Re: Problem z serwerem pppd

Dnia piątek, 3 września 2004 10:48, Tomasz Bieliński napisał:

> Mam sambe na innym komputerze i pełni rolę serwera plików i wins dla
> otoczenia sieciowego. Jako kontroler domeny nie chodzi, bo z założenia nie
> ma chodzić. Wygląda mi na to jakby czegoś ten serwer połączeń wdzwanianych
> nie przepuszczał ale nie bardzo wiem czego.

Sieć MicrosoftNetwork opiera się na komunikatach typu broadcast, jeśli
komputery znajdują się w innych sieciach fizycznych komunikaty broadcact nie
są przekazywne jednym z możliwych rozwiązań jest  jest proxy arp
lub odpowiednie skonfigurowanie serwera samby poczytaj UsingSamba tam jest
wyjaśniona zasada działania sieci SMB nawet jeśli komputery znajdują się w
innych sieciach możliwy jest do nich dostęp po wpisaniu :
\\Adres.ip.komputera\zasób w pasku adresu explorera jeśli to działa to brak
ci tylko informacji o nazwach netbios kompóterów w twoich sieciach

Pozdrawiam
 Adam