Re: fonty na konsolach

On Tue, Sep 07, 2004 at 07:59:57AM +0200, Piotruś wrote:

> A ja zauważyłem coś takiego, że po dpkg-reconfigure fonty niby się
> ustawiają na wszystkich (przynajmniej takie są komunikaty), ale
> faktycznie zostaja na jednej. Zawsze sobie z tym radziem tak, że
> odpalałem reconfigure na każdej konsoli. Nie wiem tylko dlaczego od
> czasu do czasu "polskość" znikała i trzeba było operację powtarzać.

To już prościej wklepać `/etc/init.d/console-screen.sh`.
Swoją drogą jeśli macie takowe problemy to się zgłasza błąd po prostu.

Pewnie bym zgłosił gdyby nie fakt, że ostatnio jedyne co robię to `startx`
w konsoli ;)

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska