Re: fonty na konsolach

Pewnego pięknego dnia  Tue, 7 Sep 2004 04:29:01 +0200
Krzysiek napisał co następuje:

> Witam,
> pamiętam że kiedyś dało się ustawić fonty na wielu konsolach za pomocą
> `dpkg-reconfigure fonty`. Niestety teraz są one ustawiane tylko na
> pierwszej. Czy ta opcja sie zagubiła czy ja źle szukam?? Jak teraz
> zrobić polskie fonty???

A ja zauważyłem coś takiego, że po dpkg-reconfigure fonty niby się
ustawiają na wszystkich (przynajmniej takie są komunikaty), ale
faktycznie zostaja na jednej. Zawsze sobie z tym radziem tak, że
odpalałem reconfigure na każdej konsoli. Nie wiem tylko dlaczego od
czasu do czasu "polskość" znikała i trzeba było operację powtarzać.

Pozdrawiam.
Piotrek.