Re: jaki pop3 dla tls

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 6 września 2004 (12:42:55) można przeczytać:

bg> Witaj lista!

bg> mam pytanie jakiego popa3 uzywacie / polecacie dla zastosowania TLS na
bg> porcie 110 lub ssl na porcie 995 ??

bg> --
bg> Pozdrowienia,
bg>  bieniu gras

znalazlem link
http://www.debianusers.pl/article.php?aid=52#pop3s

zrobilem stunnel z uzyciem solid-pop3
tylko jak zmusic pop3 na porcie 110 aby by stunnelowany ?
moje wpisy w inetd.conf

pop3            stream  tcp     nowait  root.mail       /usr/sbin/tcpd  /usr/sbin/solid-pop3d
pop3s           stream  tcp     nowait  root /usr/sbin/stunnel -d pop3s -p /etc/ssl/certs/teapop.pem -l /usr/sbin/solid-pop3d

stunnelowanie dziala idealnie gdy mam ustawiony port 995 - tls
ale chcialbym bez zmiany portu aby stunnel dzialal na porcie 110

Pozdrowienia,
 bieniu gras