Re: libc6

On Thu, Sep 02, 2004 at 07:26:37PM +0200, calebr wrote:
> Jak mam rozwiazac ten problem bez "dotykania" jadra? Jest to, w ogole mozliwe?

Jak mawia mój jeden znajomy: "w informatyce wszystko jest możliwe". Tyle
tylko, że czasem po prostu nieekonomiczne. Masz następujące wyjścia:
 - przekompilować jądro i poprawić jego wersję na jakąś normalną
 - wyciąć z preinst pakietu ten kawałek, który sprawdza wersję i
   przerywa instalację, i trzymać kciuki, że nic się nie wykrzaczy
   (jakby co, to ja tego wyjścia nie polecałem). Wymaga to zabawy z
   dpkg-deb
 - ściągnąć źródła libc6, ręcznie poszukać miejsc, o których mówi
   ostrzeżenie i poprawić je tak, żeby pasowały do Twojej wersji jądra.

Wyjście 2 jest niebezpieczne, a wyjście 3 - BARDZO czasochłonne, jeśli
będziesz miał szczęście (jeśli nie, to BARDZO-BARDZO czasochłonne).

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216