Re: proftpd (z przykladem...)

W przypływie geiuszu Jacek Jureczko nastukal:
> Sorry, wciąłem sie wkogos watek, a ja mam identyczny problem, tylko mam
> wpisane DefaulRoot ~ a i tak kto chce wychodzi wyżej

To ja proponuje takie rozwiazanie (proftpd)
DefaultRoot			~
...teraz pozostale opcje konfigu...
...dla konta anonymous na przykald tak...
<Anonymous /home/ftp/pub>
User 					ftp
Group 				ftp
#Aliases for ftp (anonymous) user
UserAlias 			anonymous ftp
AnonRequirePassword 	off
#very importain in anonymous login
RequireValidShell 		off
...tutaj jakies dodatki....(poczytaj mi manie...)...
<Limit WRITE MKD DELE RMD STOR>
DenyAll
</Limit>
<Limit LIST DIRS READ>
AllowAll
IgnoreHidden 			on
</Limit>
</Anonymous>
DefaultRoot 			/home/ftp/pub

sekcja sprawdzona w praniu:-). U mnie serwer ftp stoi spokojnie zawierajac
m.in takie wpisy. Jesli ktos ma pomysly na optymalizacje (da sie???) to mile
widziane;-). Znaczenia poszczegolnych wyrazen poszukac mozna
w /usr/doc/proftpd i tam poczytac co jest czym;-). Zmiana katalogu (jesli
komus nie odpowiada /home/ftp/pub) powinna zostac dokonana w wierszach z
DefaultRoot oraz w poczatku znacznika Anonymous.
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

gg: 4686184
JID: Dr_M@jabber.atman.pl