Linux w sieci

Witam,

Potrzebuję zakupić dobrą pozycją książkową na temat konfiguracji
Linuxa jako serwera, routera, czy firewall'a.

W ręce wpadł mi jedynie ten tytuł "Linux w sieci" (Adam
Podstawczyński). Książka wygląda "ładnie" w środku (chociaż dokładnie
nie widziałem), jednak nie jestem w temacie tego typu książek na
bierząco, a przydałoby się, aby to była w miarę najaktualniejsza
pozycja - niekoniecznie musi zawierać szczegółowe wyjaśnienia
dot. 'ipfwadm' ;)

Może to być coś obszerniejszego, jednakoż w miarę nowego.

Czy ktoś z Was orientuje się w nowościach tego typu? Chodzi mi o
_dobre_ nowości.

  Michał