Re[2]: Czy jest moze Debian Woody na DVD?

Witaj Blazej,

W Twoim liście datowanym 1 września 2004 (00:06:04) można przeczytać:

Nie sprawdzałem płytki z linux+, instalowałem debiana z minimal cd i
reszta z sieci. Przeczytałem erratę i rzeczywiście, wydawnictwo
zrobiło "mały" błąd :-).

-----
pozdr
hage