instalacja sarge

Witam!

mam  problem,  komputer do ktorego jest podlaczony 1xHDD IDE 30GB jako
primary  master  i kontroler SRCU32 z 2xHDD SCSI 18GB w RAID1 (mirror)
na  ktorym  instaluje  sarge (dzieki dla Adrian (Sauron) Siemieniak za
wczesniejsze   sugestie)   po   zabootowaniu  plytki  (malej  110MB  -
netinstall)  znajduje dyski (zarowno IDE jak RAID na SRCU32) i pozwala
zainstalowac  debiana.  Na  koniec  instalacji  pyta  czy zainstalowac
GRUB'a,  ja  nie  chce  go  instalowac  (chce  mieć LILO) pomijam jego
instalacje  i teraz pytanie: Gdzie mam zainstalowac LILO? Moge wrzycić
albo  na sda (na tym znajduje sie system), sda1 (nowa partycja) lub na
inne  urzadzenie  (hda,  floppy  itp). Co pozniej zrobic aby miec przy
starcie  kompa  menu i wybierac czy ma wystartowac debian (z SCSI) czy
win  (z  IDE). Przepraszam jak juz byl poruszany taki problem prosze w
takim przypadku skierowac mnie do 'archiwum' gdzie moglbym sie douczyc

--
NINer - debian4niner@wp.pl