Re: apache virtualhost

W liście z pon, 30-08-2004, godz. 22:08, serafin pisze:

> sprobuj DirectoryIndex index.php
>

> --
> Best regards,
>  serafin                            mailto:serafin@bazafirm.pl

Szczerze powiedziawszy to nie sądziłem że to może być od tego bo miałem
taki wpis:
DirectoryIndex index.html index.cgi index.php index.pl index.xhtml
w domyślnej konfiguracji.
Po Twojej odpowiedzi bez przekonania zmieniłem na:
DirectoryIndex index.php index.html index.cgi index.pl index.xhtml
i zadziałało :).
Może mi wyjaśni ktoś dlaczego? Inne virtualhosty dziłały a też miały w
katalogach tylko index.php.

Dzięki. Najważniejsze że działa:).

Pozdrawiam
_ _