apache virtualhost

Witam
Mam problem z apache 2.0.49. A mianowicie mam kilka vhostów
skonvigurowanych na jednym ip.
I wszystkie działają poza pierwszym w kolejności . Ten pierwszy ma
DocumentRoot w /var/www/html/ pozostałe w /home/*/public_html/
Tym się różnią wpisy.
Objaw jest taki że jak wpisuję stronę w przeglądarce tego pierwszego
dostaję pustą stronę. Dopiero jak złamię przez /index.php to wyświetla
się zawartość strony.
Już nie wiem co z tym można zrobić bo miałem na FC1 na apache 2.0.50 to
postawione i niby jest w konfigach to samo. Ale pewnie nie do końca
skoro niedziała :).

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzić to będę wdzięczny, bo kilka
godzin już przeglądam plik konfiguracyjny i w dokumentacji szperam , ale
bez efektu.

Pozdrawiam
_ _

'The Truth is out there'