Re: strona www na mail - jak?

On Sun, Aug 29, 2004 at 04:17:31PM +0200, Marek wrote:
>   mysle splodzic skrypcik ktory bedzie z crona co np dobe wywolywany,
>   i bedzie on pobieral srtonke, np http://serwer.lan/statystyki.php,
>   na ktorej beda np grafy z rrd i przesylal na maila (ot tak, zeby
>   co rano (15;) pocieszyc oczy widokiem ze wszystko dzialalo bez
>   problemow)
>
>   mozcie zasugerowac czym pobrac strone i wyslac z nia maila w htmlu,
>   zawierajacego wszystko potrzebne do wyswietlenia (html i grafiki) ?

A musi być mail w HTML-u? Mi przychodzi na myśl:
  - ściągnięcie całej strony wraz z grafikami i innymi plikami do
    jednego katalogu tak, żeby strona dała się oglądać off-line (wget
    lub httrack);
  - spakowanie katalogu (tar) i skompresowanie archiwum (gzip);
  - wysłanie jednego pliku mailem;
  - rozpakowanie u siebie i można oglądać.

bogi