Re: Okrojone menu w Gnome

On Thu, 26 Aug 2004, Marcin Owsiany wrote:

> Ja mam co prawda sida, ale w głównym menu gnome mam m.in. dwa podmenu:
>  - aplikacje - wygląda na to, że tu są głównie gnomowe programy, i jest
>    ich stosunkowo niewiele
>  - menu debiana - i tu wszystko co normalnie w menu debiana (mutt też
>    :-)
>
> Ale gnome'a mam od dawna, więc mogłem to kiedyś włączyć gdzieś i nie
> pamiętam..

Czyli jest to normalne, że Gnome ma dosyć krótkie menu.

Miałem nadzieję, że to u mnie się trochę poprzestawiało, bo na prawdę
nie przeszkodziłoby nikomu, gdyby kilka programów, które jednoznacznie
świadczą o swoim przeznaczeniu byłyby bardziej na wierzchu.

Zapomniałbym sprawę, jeśli chodziłoby o błachostki, jednak brak
Boa constructor (Programowanie), The Gimp (Grafika), Vim, Emacs
(gdziekolwiek).

Dobrze, że Menu Debiana jest tak łatwo dostępne, jednak trochę "dalej"
jest np. do '/Menu Debiana/Aplikacje/Edytory/OpenOffice.org Writer', niż
do '/Biuro/OpenOffice.org Writer'.

Może tak jest lepiej, ale nie jestem pewien.. może kiedyś wymyśle
dlaczego. ;)

  Michał