Re: LaTeX i Debian

Szymon Nieradka wrote:

W liście z śro, 25-08-2004, godz. 21:58, ManowaR pisze:
\documentclass[a4rpaper]{article}
[...]
\usepackage[ukrainian,russian]{babel}
[...]
\usepackage[koi8-u]{inputenc}
[...]
mam taki log , tylko poprosił bym o prostą , krótką i trafną odpowedż

Dzięki

Package babel Warning: No hyphenation patterns were loaded for
(babel)                the language `Ukrainian'
(babel) I will use the patterns loaded for \language=0 instead.

$ su -
Password: $ vim /usr/share/texmf/tex/generic/config/language.dat

odkomentuj linie dla ukrainian i russian

! Package babel Error: No Cyrillic encoding definition files were found.

See the babel package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

Nie mam pojęcia jak zmusić Latex-a do współpracy z plikami z Cyrylicą.
Pracuję w ISO-8859-2. Pomocne będzie:

$ texdoctk
Languages... -> Babel -> View

Dzięki , nakąd configa to ja wiem , ale chodziło mi tylko o niewystarczjące pakiety. Między innymi tak samo jak i polski , i jak japonski , kiedyś miałem artykuł w PDF polski i japonski %) coś tam z emacsem jeszcze było.