Okrojone menu w Gnome

Witam po niemalże rocznej przerwie w czytaniu debian-user-polish.

Muszę się przyznać, że przez ten czas starałem się 'odkryć' _lepszą_
dla siebie dystrybucje. Nie udało mi się, choć na prawdę się
starałem.

Bardzo okrężną i długą drogą dotarłem ponownie na www.debian.org i
pobrałem obraz instalacyjny Sarge. Może dlatego, że nigdy nie
straciłem szacunku dla tej dystrybucji, może dlatego, że wciąż lubiłem
regularnie czytać DWN, a może dlaczegoś innego.

Nie mam pojęcia czemu, ale z jakiegoś tajemniczego powodu ten system
najbardziej mi przypomina i daje odczuć "domową" atmosferę.

	Zresztą piszę to tylko dla siebie, Wy przecież to wiecie ;)

Gnome (Sarge) dziwnie uaktualnia menu, tzn. nie wszystkie opcje, które
są dostępne w Menu Debiana, widać w menu Gnome. Rozumiem, że niektóre
są niepotrzebne, ale takie sprawy jak np. LinNeighborhood. Mutt, xzgv,
czy TleenX2 mogły by tam się znaleźć.

update-menus wydaje się działać poprawnie. Jest
'/etc/menu-methods/gnome-panel-data', w katalogu domowym nie mam
żadnych '~/.menu-methods'.

Nie wiem, czy tak jest wyjątkowo u mnie, czy tak Sarge ma?!

  Michał