Re: brak dźwięku z TV

"Janusz S. Bień" napisał.
> Problem jest stary - wspominałem już kiedyś o nim na liście, ale
> dopiero teraz znalazłem trochę czasu, aby do niego wrócić w nieco
> innej sytuacji.
> Sytuacja w skrócie wygląda następująco: nie jestem w stanie przejść na
> nowszy kernel bez utraty dźwięku z TV.
> Karta (AVerTV Studio 203 - nie mylić z 303 na zupełnie innych
> układach) podaje dżwięk kablem do Line-In karty dźwiękowej - wcześniej
> stosowałem dźwięk z płyty głównej (układ rozpoznawany jako SiS 7012 i
> CMI65), teraz włożyłem kartę dzwiękową rozpoznawaną jako CM8738.
Witam.
Jezeli karta daje dzwiek przy poprzednim jadrze wiec ona dziala w
polskim standardzie TV OIRT, czyli d;la czestotliwosci roznicowej fonii
6.5 MHz.
Mozliwe, ze, to karta wielostandardowa i dziala w zachodnim standardzie
TV CCIR,
czyli dla czestotliwosci roznicowej fonii 5.5 MHz. Gdy wlaczy sie ten
standard
bedzie szum. Wiec moze nowe jadro wlacza niewlasciwy standard TV.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0