Re: Gnome 2.6 i nowy filerequester

Witam.

Adrian Siemieniak:

> Czy mozna jakos zmusic nowe requestery gnoma (2.6+) aby mialy
> pasek tekstowy do pisania z klawiatury - bo mnie trafia!

Wciskać Ctrl-L.

> O ile requestery gnoma <2.6 byly brzydkie, to dawalo ich sie uzywac -
> jak mi wyskakuje requester w 2.6 to mnie szlak bierze, niedosc ze
> ciezkie toporne, to jeszcze nie funkcjonalne dla kogos kto ma komputer
> dluzej niz dzien! :(

Były o tym długie dyskusje, chociażby na debian-gtk-gnome. Z tego co
kojarzę, mają coś jeszcze w tym zmieniać; były też pomysły, żeby jak
tylko się coś sensownego pojawi w GNOME 2.7 to backportować w Debianie
do 2.6.

Pozdrav
-- Shot
--
               The Write Many, Read Never drive. For those people
              who don't know their system already has a /dev/null.

                                                        http://shot.pl/wycinki/