Gnome 2.6 i nowy filerequester

Hej - troche OT ale :)

Czy mozna jakos zmusic nowe requestery gnoma (2.6+) aby mialy pasek tekstowy do pisania z klawiatury - bo mnie trafia! O ile requestery gnoma <2.6 byly brzydkie, to dawalo ich sie uzywac - jak mi wyskakuje requester w 2.6 to mnie szlak bierze, niedosc ze ciezkie toporne, to jeszcze nie funkcjonalne dla kogos kto ma komputer dluzej niz dzien! :(

Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
sauron(at)rpg.pl             / //__\      controls The Thing ... (DUNE)