Re: [offtopic]pytanie dot. sieci

On Sun, 2004-08-22 at 20:11, d_rob@go2.pl wrote:
> Jest to dosc proste ale zalezy pod jakim systemem
> napewno linux pod windowsami to robilem to w 2003 terminal serwer

chciałem to skonfigurować na linuxie, win98 i win xp
> Jaka jest dokladniejsza stuktura tej sieci czy to moze neostrada
> xdsl ?? tam musi byc jakis nat albo router jak dziellisz polaczenie.

icpnet - net z kablówki
> Tego nie rozumiem oba komputery nie dostana (raczej) adresu IP z
> publicznej sieci chyba ze ten dhcp jest zle skonfigurowany.
zamówiłem łączenie dodatkowego terminala i z ich modemu mam
wyjście ethernetowe, które podłączyłem do switcha. Pod tego
switcha podłączyłem te 2 kompy które chce mieć w sieci a
mac adresy kart sieciowych tych kompów zarejestrowałem na stronie
icpnetu i teraz oba kompy dostają inny adres ip za każdym włączeniem.
Nie chce płacyć za gwarancje stałego ip, dlatego pytam o taką możliwość

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb