Re: [offtopic]pytanie dot. sieci

>czy do jednej karty sieciowej można przypisać 2 adresy ip a innych
Jest to dosc proste ale zalezy pod jakim systemem
napewno linux pod windowsami to robilem to w 2003 terminal serwer

>pul adresowych? Chodzi mi o to, że mam w domu modem który dzieli
>połączenie internetowe przez switch między 2 komputery.
Jaka jest dokladniejsza stuktura tej sieci czy to moze neostrada
xdsl ?? tam musi byc jakis nat albo router jak dziellisz polaczenie.

>Adresy ip tych komputerów są pobierane przez dhcp i są dynamiczne.
>Czy oprócz adresu ip takiego jak np 62.24.216.23 mógłbym do tej
>karty przypisać też adres np 192.168.0.3 aby ułatwić komunikację
>z drugim komputerem? Chodzi o wymiane plików przez ftp itd.
Tego nie rozumiem oba komputery nie dostana (raczej) adresu IP z
publicznej sieci chyba ze ten dhcp jest zle skonfigurowany.