[offtopic]pytanie dot. sieci

Witam
czy do jednej karty sieciowej można przypisać 2 adresy ip a innych
pul adresowych? Chodzi mi o to, że mam w domu modem który dzieli
połączenie internetowe przez switch między 2 komputery.
Adresy ip tych komputerów są pobierane przez dhcp i są dynamiczne.
Czy oprócz adresu ip takiego jak np 62.24.216.23 mógłbym do tej
karty przypisać też adres np 192.168.0.3 aby ułatwić komunikację
z drugim komputerem? Chodzi o wymiane plików przez ftp itd.

Ateny 2004 w Internecie! >>> http://link.interia.pl/f182d