Re[2]: Problem z innej beczki 2 ap

TZN> Hmm, tak właściwie to zależy jaki model Linksysa masz. Bo z tego co
TZN> właśnie zauważyłem, wersja 2.6 ma funkcje mostu.

Moim zdaniem autorowi pytania nie miał na myśli zrobienie mostu, tylko
"powtarzanie", wzmocnienie sygnału. Z tańszych urządzeń, to nowe
dlinki mają taką funkcję, ale jej jakość.... . Można poczytać o nich
na Tom's Hardware. Jak zamierzasz się bawić w poszerzanie zasięgu
sieci, to będziesz potrzebował bogatego sponsora ;-)