Re: mplayer i polskie czcionki

W liście z pią, 20-08-2004, godz. 00:04, Cyb.org pisze:

> działa całkiem ok. Są tylko problemy z rozszerzaniem itp okna z filmem
> po zakończeniu odtwarzania gmplayera, jeśli był włączony fullscreen.
> Polskie czcionki wróciły do normy.
>
> mplayer-586              1.0-pre5-0.0

Szybciutko zainstalowałem nową paczkę i upss, nie mam polskich znaczków.
Podaj jeśli możesz konfigurację mplayera ( jakich używasz fontów, skąd z
paczki czy ściągnięte osobno, jakie kodowanie masz ustawione w mplayer,
a w jakim kodowaniu jest plik z napisami )

Mariusz Ufnal

JID UMariusz@jabberpl.org
GG 3624364