Re: jeszcze dziwny problem z modulem APM

On Fri, 20 Aug 2004, ManowaR wrote:
> FATAL: Error inserting apm
> (/lib/modules/2.6.4/kernel/arch/i386/kernel/apm.ko): No such device
>
> bez APMu nie wylacza mi sie pecet  , na 2.4.26m w slackware modprobe apm
> dzialalo poprawnie %)

Mam nadzieje, że masz włączony w BIOSIE APM?

--
Pozdrawiam
JW

	"Jeśli drzewo było dobrym drzewem, jeśli prowadziło życie czyste,
	 przyzwoite i uczciwe, może być pewne przyszłego życia po śmierci.
	 A jeśli było drzewem naprawdę dobrym, kiedyś dostąpi reinkarnacji
	 jako pięć tysięcy rolek papieru toaletowego".
	 						-- Terry Pratchett.