Re[2]: karta bezprzewodowa i linux-wlan-ng

Witaj PiK,

W Twoim liście datowanym 19 sierpnia 2004 (22:36:14) można przeczytać:

P> Praktycznie wszystkie karty mają taką możliwość. Ciężko (bardzo)
P> spotkać taką, do której nie można podłączyć swojej antenki.
P> W Polsce masz bardzo duży wybór - popatrz np. na Allegro.

  OK, prawie wszystkie maja taka mozliwosc, ale nie znalazlem takie
  ktora jest na pci i ma uklad Prism 2.0.

  Dla przykladu, o ile dobrze pamietam, DWL-520 jest na ukladzie chyba
  Prism 3.0 a DWL-520+ jest juz na chipach Texas Instruments.

--
Pozdrowienia,
 Piechcio                            mailto:lms@inetcafe.eu.org