Re: mplayer i polskie czcionki

On Thu, 19 Aug 2004 23:32:44 +0200
Mariusz Ufnal <umariusz@bydgoszcz.home.pl> wrote:
> Moim skromnym zdaniem paczki z tego źródła są skopane. Dopuki używałem
> samodzielnie skompilowanego mplayera to polskie znaki były ok. bez
> względu na kodowanie, a jak zainstalowałem ( z lenistwa ) paczki ze
> strony marilla to pożegnałem się z polskimi znaczkami. Jakbym nie
> kombinował ( ustawienia kodowania w mplayer, konwersja kodowania innym
> porgramem ) ciągle brak polskich znaków.
> 	Eeech znów musze go skompilować, a tak mi się nie chce ;)

Też miałem ten problem, ale ostatnia wersja z:

deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ unstable main

działa całkiem ok. Są tylko problemy z rozszerzaniem itp okna z filmem
po zakończeniu odtwarzania gmplayera, jeśli był włączony fullscreen.
Polskie czcionki wróciły do normy.

mplayer-586              1.0-pre5-0.0

--
Cyb.org