Re: mplayer i polskie czcionki

W liście z czw, 19-08-2004, godz. 18:24, Witek pisze:
> Witajcie !
> Po pierwsze wiem ze to jest opisane jak to zrobic i rzeczywiscie
> zrobilem to wedlug opisu ale nie dziala. Mplayer najnowsza wersja stabel
> sciagnieta z marillat [apt-get] debian woody gnome 2.2.
> Zamiast polskich znakow pojawia sie belka "_"
>
> Witek

Witam.

Moim skromnym zdaniem paczki z tego źródła są skopane. Dopuki używałem
samodzielnie skompilowanego mplayera to polskie znaki były ok. bez
względu na kodowanie, a jak zainstalowałem ( z lenistwa ) paczki ze
strony marilla to pożegnałem się z polskimi znaczkami. Jakbym nie
kombinował ( ustawienia kodowania w mplayer, konwersja kodowania innym
porgramem ) ciągle brak polskich znaków.
	Eeech znów musze go skompilować, a tak mi się nie chce ;)

Pozdrawiam

--
Mariusz Ufnal

JID UMariusz@jabberpl.org