Re: Kontroler raid poszukiwania

Mam 2 napędy IDE ATA 100 i chciałbym użyć ich jako mirror, myślałem że kupię kontroler RAID i będzie spoko, ale okazuje się że do sprzętowego RAID potrzeba dysków SCSI :(
Chyba zostanę przy RAID programowym ( w kernelu).

Użytkownik PiK napisał:

d> Czy jeśli płyta jest ATA133 to kontroler też musi być ATA133?
Nie kontroler może być dowolny. Aby Ci pomóc musisz wpierw określić
jakich napędów masz zamiar używać? Interfejs SCSI, ATA-xxx czy Serial
ATA ? Po drugie - ile dysków masz zamiar używać i w jakiej
konfiguracji? Preferujesz szybkość czy bezpieczeństwo? A może jedno i
drugie? ;-)