Re: Intel 865PERL Motherboard.

> alsa-conf (tylko pamiętaj o uprzednim wywaleniu modułów do karty)
> Mam trochę starszą sieciówke ,ale też "e" i trzeba moduł ładować
> ręcznie i z podaniem irq i opcją "autodetect=1". Inaczej w ogóle nie
> idzie.

Serdeczne dzięki!

W końcu udało się. Koniec końców problem nie leżał po stronie jądra, a po
mojej ;( Karta sieciowa była wykrywana przez jądro, lecz ja nie mogąc
znaleźć urządzenia /dev/eth0 błędnie uważałem że jest inaczej... Wystarczyło
poprawnie skonfigurować ifconfig.

Również ALSA działa. Zainstalowałem wersję ściągniętą z witryny Intela. Małą
niedogodnością jest konieczność wydawania polecenia "alsactg restore" po
każdym uruchomieniu systemu, więc będę musiał dodać odpowiedni wpis do
/etc/init.d, ale czy jest to normalne?

Dziękuję Wszystkim za pomoc...

...i przepraszam za takie głupie problemy.

Ateny 2004 w Internecie! >>> http://link.interia.pl/f182d