Re: Woody 3.02

On Sat, Aug 14, 2004 at 03:12:40PM +0200, Jarosław Gocałek wrote:
> Zainstalowałem Woodiego 3.02.
> Mam zainstalowane pakiety : locales, fonty, console i polskie czcionki do X'ów.
> Klawiatura jest skonfigurowana jako pl.
> Locale zwraca wartość pl.
>
> Gdy wyświetlam polskie znaki w mozilli wszystko jest ok.
> Natomiast gdy chce wprowadzić polskie znaki np. w cooledicie to nie mogę tego zrobić.
> Proszę o pomoc.

Nie wiem co to jest cooledit, ale jeśli chodzi Ci o obsługę klawiatury
pod X Window, to sprawdź, czy w /etc/X11/XF86Config-4 masz:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "pl"
EndSection

XkbModel może być inny, ale generalnie jakiekolwiek dodatkowe opcje mogą zrobić
więcej złego niż dobrego...

Marcin
PS: Na przyszłość może używaj mniej ogólnego tematu wiadomości...
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216