Re: kilka problemów

W liście z pią, 13-08-2004, godz. 11:43, piotr pisze:
> [...]
>
> 1. Próbuję zainstalować myszę USB. Jest to myszka z kółkiem, TRACER, ta
> z najtańszych (około 12zł). Więcej nic o niej nie wiem. Zgodnie z
> dokumentacją z Debian Reference wkompilowałem (ustawiając na Y)
> następujące funkcje: Sekcja 'Input core': 'Input core support' oraz
> 'mouse support', sekcja 'USB support': 'support for USB', 'Preliminary
> USB device filesystem', 'OHCI' (posiadam płytę k7s5a oparta na
> chipset-cie SiS 735), 'USB Human Interface Device (full HID) support'
> oraz 'HID input layer support'.
> Następnie '# cd /dev', '# mkdir input', '# mknod input/mice c 13 63'.
no ,z tego co wiem to niekoniecznie to musi być to urządzenie.
Ja mam na przykład /dev/mouse którey jest linkiem do /dev/psaux
a ty może będziesz miał link /dev/mouse -> /dev/usb/cośtam. Chyba
jeszcze masz devfsd a to już zupełnie "skomplikuje" sprawe. Popróbuj
innych urządzeń po prostu.
>   Option "Protocol" "IMPS/2"
>   Option "Buttons" "5"
>   Option "ZAxisMapping" "4 5"
> EndSection
>
> Po starcie x-ów, który nie następuje, czytam w logu, że nie odnaleziono
> urządzenia /dev/input/mice. Czy oprócz wpisu mknod mam
> coś tam jeszcze zrobić?
no.. typowe jak się poda złe urządzenie do myszki..

Ateny 2004 w Internecie! >>> http://link.interia.pl/f182d