Intel 865PERL Motherboard.

Witam.

Od pewnego czasu mam płytę główną "Intel 865PERL" ze zintegrowaną kartą
dźwiękową i sieciówką 1Gb. Podczas konfiguracji jądra 2.6.5 kompilowałem
Alsę z obsługą kart dźwiękowych zintegrowanych z płytami na chipsecie I8xx.
Po kompilacji jądro wykrywa moją kartę, ale nadal nie wydobywa się żaden
dźwięk (nie jest to raczej wina miksera - to już sprawdzałem).

Podobny problem występuje z sieciówką do jądra wkompilowałem  moduł "e1000"
z wszystkimi kartami produkcji Intela, lecz jedynym urządzeniem jakie widzi
jądro nadal jest pętla zwrotna (loopback), próbowałem nawet sterowników z
witryny Intela - one wykrywają sieciówkę, instalują moduły (przynajmniej
taki komunikat wypisują) i... nadal wszystko pozostaje tak jak wcześniej.

Pozdrawiam, Andrzej Bistram.

Ateny 2004 w Internecie! >>> http://link.interia.pl/f182d