Re: instalacja debiana na kontrolerze scsi raid

> 3.0 - woody) na raid 1 (2x18gb) na kontrolerze Intel'a SRCU32
> http://support.intel.com/support/motherboards/server/srcu32/
> Nie moge odpalic instalacji bo system nie widzi kontolera.
> Instalka ktora mam jest oparta na jadrze 2.4.18. Czy ktos moze
> mi pomoc?

Na liscie byl juz temat kontrolerow raid intelowych - zreszta w tym nie ma nic
specialnego instalujesz z jadra ktore ma moduly do tego kontrolera (sa od razu w
jadrze - nie trzeba brac ze strony) - instalujesz jadro z wkompilowanym na stale
modulem tego kontraolera i po sprawie - kontrolery sprzetowe sa calkowicie
przezroczyste dla systemu i komputera.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)