Re: util-linux & agetty vs. Sarge

On Fri, 13 Aug 2004 13:04:38 +0200
"Sławomir \"Lamagra\" Wróbel" <lamagra@lamagra.org> wrote:

> U mnie dzieje się podobnie, chociaz ostatnio nie dostaje już
> komunikatów
>   (respawning too fast) problemów z su też nie wykryłem. Natomiast
> długie oczekiwanie na logowanie po uprzednim wylogowaniu, zauważyłem
> na wszystkich konsolach prócz tty1. (util-linux 2.12-7)

U mnie jest zdecydowanie źle (ale problemów z su nie zauważyłem u
siebie). W sumie to dotąd nie wiedziałem co powoduje problemy z
konsolami tekstowymi, ale że rzadko używam to nie przeszkadzało mi to
zbytnio. Chociaż denerwuje trochę to, że system nie działa jak
powinien...

Czyli jedynym rozwiązaniem jest przebudowanie pakietu bez tej poprawki?
Czy jest może gdzieś paczka bez tego?

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |