util-linux & agetty vs. Sarge

Hej!

Chciałem zapytać ilu z was ma problemy z dystrybucyjną wersją
util-linux (2.12[-6 i -7]), a konkretnie z poprawką która sprawdza czy vt
nie jest przypadkiem zajęty przed otwarciem (* Have getty check before
opening a device. / #216658)

U mnie objawia się to m.in.
 -komunikatami Inita po wylogowaniu (respawning too fast),
 -długim oczekiwaniem na logowanie [po wylogowaniu],
 -problemami z su, jeśli uruchomione zaraz po wyjściu z X.

Przy czym:
 -nie dotyczy tty1 (tak skontruowana jest owa "poprawka"),
 -nie używam fb,
 -dotyczy wszystkich 4 komputerów na których wersję util-linux
  z tymi poprawkami instalowałem,
 -kilka razy jako użytkownik byłem w stanie doprowadzić konsolę do
  stanu, na który pomagały tylko prawa roota.

Sarge się zbliża i util-linux pozostaje [jak rozumiem] w tej samej
wersji która ukazała się w lutym. Na bugs.debian.org dotyczą tego
m.in. #224067, #226443, #229788, #257487, #224028.

Jak dla mnie błąd wygląda na poważny i chciałbym wiedzieć jaka jest
skala problemu, co z tym dalej robić (i czy)...

PS. Tak wiem, zrobienie własnej wersji pakietu było akurat najprostsze :)

Pozdrawiam

--
Jacek Kawa  **If you think things can't get worse it's probably
              only because you lack sufficient imagination.**