libapache-asp-perl lub libapache-mod-mono czyli Apache i asp

Witam
Czy komuś udało sie odpalić Apache 1.3.x i ASP
z paczek ?

Zgodnie ze wskazówkami na stronie Apache::ASP czyli instalacja apache mod_perl i mod_asp CPAN/make podobno działa a co z paczkami?

libapache-mod-mono i mono-apache-server też nie udało mi się odpalić
niby wszystko wygląda dobrze lecz strony w asp'ie po prostu się nie włączają. Nie wiem jakie szczegóły mam podać by ktoś mógł mi pomóc bo szczerze mówiąc nic specjalnego w logach mi się nie pojawia, prawa do katalogów, plików wydają się być ok.

Pozdrawiam