pop3

Witam mam pytanie ponieważ,
Mam zainstalowanego do odbierania poczty przez klientow z serwera
Couerier-po3d i inne Courierpopauth, Fourier-imap, do odbierania poczty
używam Microsoft Outlooka i co pewien czas dostaje komunikat

Zadanie "mail.janet.waw.pl - Odbieranie" zgłosiło błąd (0x800CCC0F) :
"Połączenie z serwerem zostało przerwane.
Jeżeli problem będzie występować nadal,
skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym."

Po jakis 5 minutach wszystko wraca do normy, ale znowu za jakies
10 minut znowu się wywala, mam zainstalowanego postfixa z amavisd,
I nie wiem w czym tkwi problem, może nakierujecie mnie gdzie szukac
przyczyny tego problemu, albo może ktos miał podobny problem.

Pozdrawiam
Adam.