freeradius i wlan

Hej,
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak ustawić freeradiusa w Debianie,
tak aby działał jako serwer Radius w sieci WLAN.Mam bezprzewodowy Access
Point na którym ustawiam adres:port serwera, na serwerze otwieram porty
1812-1814 UDP.I ustawiam freeradiusa z następującego przepisu:

numer_IP_NAS klucz
np.
192.168.0.10 haslo1
192.168.0.11 haslo2
4.2.2. Plik "config"
np.
option {
source-ip 192.168.0.1;
usr2delay 30;
max-requests 1024;
};
Blok "auth" służy do konfiguracji autentyfikacji użytkowników.
np.
auth {
port 1812;
listen 192.168.0.1;
max-requests 127;
request-cleanup-delay 2;
detail yes;
strip-names yes;
checkrad-assume-logged yes;
};
4.2.3. Plik "naslist"
zawiera listę NAS znanych dla serwera RADIUS.
np.
# NAS Name Short Name Type Checkrad flags
192.168.0.10 apek1 true
192.168.0.11 apek2 true
4.2.4. Plik "users"
adresMAC Auth-Type = Local,
Password = adresMAC
Service-Type = Outbound-User

Jest to przepis na GNU Radius ze strony
http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=raport&id=14,
ale analogicznie ustawiam w freeradiusie.
Na urządzeniu Wlan zalaczam Radius, i widzę nadajnik Wlan ale nie dostaje
autoryzacji.
W logach jest tylko tyle ze serwer Radius jest załączony i nasluchuje na
danym ip:port.

Dziekuje z gory za pomoc
Karol