Re: [TLUG] Drugie Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Witam.
Mam juz pierwsze zdjecia z tegorocznych dwoch minispotkan,
ktore pragne pokazac. Wiec podaje nastepujace linki.
Ogolne wiadomosci o Minispotkaniach Linuxowych w Gdansku
pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
Tu dodalem sympatycznego Pingwinka opalajacego soe na plazy.
Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.
http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/trzecie.html
Drugie Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.
http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/czwarte.html
Jutro odbiore zdjecia z kolejnej rolki filmu. Jezeli
beda udane z mojej Smieny po wyskanowaniu umieszcze je.
Rowniez zapraszam do zglaszania sie na Minispotkania.
Coz lato jakie jest - takie jest. Jednak ciagle ucieka i szkoda
by go zmarnowac. Do kolejnego przyjdzie poczekac, az rok wiec dlugo.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0