Re: serwer pocztowy

W liście z pon, 02-08-2004, godz. 09:25, Dariusz Skarbek pisze:

> Ja do tej pory używam sendmaila + clamav + sasl i sobie to chwalę,
> zwłaszcza, że wszystko jest w paczkach.
> Jeżeli znasz sendmaila, to dlaczego chcesz zmienić na posfixa? Czy on jest
> lepszy?

A czy ktoś może powiedzieć, że zna sendmaila;)?! Ja napewno nie. A po
pierwszym spojrzeniu na configa od postfixa to aż się go używać chce.
Pewnie postfix lepszy nie jest , ale chyba konfiguracja jest dużo
bardziej przejrzysta.
No i to jest główny powód. Ale widzę że w woodym paczki są już dość
stare, a większość linków opisujących konfigurację korzysta z
backportowanych paczek (np: http://workaround.org/articles/ispmail/), i
nie wiem jak później z uaktualnianiam czegoś takiego aptem?

Pozdrawiam
_ _

'The Truth is out there'
amrul(at)wp(dot).pl