Co z tym oo w sarge

Po upgradzie sarge przy próbie odpalenia openoffice dostaję komunikat:

OpenOffice.org for Debian - see
/usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz
running openoffice.org setup...
/usr/lib/openoffice/program/setup: line 176:
/usr/lib/openoffice/program/setup.bin: Nie ma takiego pliku ani katalogu
/usr/lib/openoffice/program/setup: line 176: exec:
/usr/lib/openoffice/program/setup.bin: cannot execute: Nie ma takiego
pliku ani katalogu
setup failed (code 0).. abort
---- Please read /usr/share/doc/openoffice.org/README.Debian.gz for
known problems -----

Usunąłem wszystkie pakiety oo razem z wszystkimi plikami
konfiguracyjnymi. Zainstalowałem jeszcze raz i to samo.
Co z tym fantem zrobić.

Jest to najważniejszy program na moim stanowisku pracy i nie bardzo wiem
co mam z tym zrobić.

Robert Mońka