Re: [OT] ROX + WindowMaker

Dnia nie 1. sierpnia 2004 20:25, Radosław Maliborski napisał:
> Sunday, August 1, 2004 (6:57:05 PM) Marcin Juszkiewicz

> Znalazlem tez Twoja krotka konwersacje z zainteresowanym dalszym
> pakowaniem rox'a, potem gdzies linka nawet jakiegos, gdzie owe paczki
> mialyby sie pokazywac, no ale nie dalo sie wyswietlic strony.

Na stronie http://www.hrw.one.pl/apt/ dawno temu napisałem:

New APT sources are:

deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/
deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sarge/
deb-src http://www.hrw.one.pl/apt/ src/

i tam dostępna jest wersja:

rox-snapshot_2.1.2-1_i386.deb
rox_2.0.1-1_i386.deb

> No i w koncu skompilowalem sobie sam...

Cóż - można i tak.. o ile pamiętasz o APP_DIR i innych wynalazkach stosowanych
przez autorów. Kombinowanie "jak by tu przenieść rozwiązania RISC OS pod
Unix/X11" spowodowało, że ze zmianą maszyny przesiadłem się na KDE3.