Re[2]: [OT] ROX + WindowMaker

Sunday, August 1, 2004 (6:57:05 PM) Marcin Juszkiewicz wpadł(a) na genialną myśl:

MJ> ROX-Filer wymaga windowmanagera obsługującego NetWM - WindowMaker tego nie
MJ> potrafi (ale jest na to patch). Tak więc ten duet tego Ci nie da bez łatania
MJ> wmakera.

Nie po raz pierwszy juz zauwazylem u siebie, ze po wyslaniu w chwili
zwatpienia posta przychodzi taki moment, kiedy czlowiek czeka na
odpowiedzi i zaczyna dalej grzebac w necie. Doszukalem sie wlasnie, ze
menadzer okien musi obslugiwac Extended Window Manager Hints, no ale
juz nie czy WM to obsluguje nie bardzo. Teraz mam przynajmniej
jasnosc.

MJ> dokładnie

MJ> Zdefiniuj pojęcie "porażka" - tak się składa, że paczkę "rox" ja robiłem. Na
MJ> szczęście znalazło się ostatnio parę osób, które chcą pociągnąć te paczki
MJ> dalej.

Do samej paczki nic nie mam - w koncu dziala. "Porazka" w kontekscie
mojego posta. Myslalem, ze moze po zainstalowaniu tej paczki cos sie
automagicznie zmieni, no ale efekt byl taki sam jak w przypadku mojego
skompilowanego rox'a, wiec porazka:)

Znalazlem tez Twoja krotka konwersacje z zainteresowanym dalszym
pakowaniem rox'a, potem gdzies linka nawet jakiegos, gdzie owe paczki
mialyby sie pokazywac, no ale nie dalo sie wyswietlic strony. No i w
koncu skompilowalem sobie sam...

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]