Re[2]: [OT] ROX + WindowMaker

Sunday, August 1, 2004 (6:21:15 PM) Wojciech Ziniewicz wpadł(a) na genialną myśl:

[ciach]

WZ> pomysł : zainstaluj icewm albo enlightenment
WZ> sugestia : j.w. :-)

Z przyzwyczajeniami trudno walczyc:D Oswieconego uzywalem troche, ale
cos mi nie podpasowal:) a do icewm jakos nie mialem jeszcze okazji
zajrzec. W sumie jesli uda mi sie zrobic rox'a jak trzeba z panelami,
to w zasadzie bede potrzebowal czegos co mi stabilnie bedzie
wyswietlac okienka, obslugiwac jakies style, no i wspolpracowac z
roxem rzecz jasna:D

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]