Re[2]: [OT] ROX + WindowMaker

Sunday, August 1, 2004 (7:00:36 PM) Wawrzyniec Niewodniczański wpadł(a) na genialną myśl:

[ciach]

WN> A sprawdzałeś paczki rox-snapshot, czy rox?

kompilowalem tylko wersje stabilna.

WN> Mam jednak pytanie, co ustawiłeś w WM i Roksie, żeby ten drugi startował i
WN> nie wyłączał się od razu?

W samym roxie nic w zasadzie nie robilem, jedynie dodalem do
~/GNUstep\Library\WindowMaker\autostart linijke rox -p=Desktop (i
dalej  -b  BottomPanel,  dla panela:). Jako ze to ostatnie polecenie w
tym  skrypcie  wiec  nawet  nie  musze tego w tlo wrzucac, ale nawet z
ampersantem na koncu rox sie nie wylaczal.

WN> BTW.
WN> CVS ze strony WMakera (nie z drzewa) po dodatniu pakietów gnustep kompiluje
WN> się na sargu bez problwemów.

dzieki za wskazowki:)

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]