Re: [OT] ROX + WindowMaker

Dnia nie 1. sierpnia 2004 18:39, Radosław Maliborski napisał:

> Problem jest taki, ze rox mimo zainstalowania odpowiedniego widgeta
> (czy jak to zwal) nie widzi odpalonych programow

ROX-Filer wymaga windowmanagera obsługującego NetWM - WindowMaker tego nie
potrafi (ale jest na to patch). Tak więc ten duet tego Ci nie da bez łatania
wmakera.

> Moze to WM cos nieteges jednak?

dokładnie

> Rox z paczek jakie znalazlem, to tez porazka.

Zdefiniuj pojęcie "porażka" - tak się składa, że paczkę "rox" ja robiłem. Na
szczęście znalazło się ostatnio parę osób, które chcą pociągnąć te paczki
dalej.