serwer pocztowy

Witam.Na wstępie dodam że mam debiana od tygodnia dopiero . Do
tej pory RH/FC.Ale chcę przenieść wszystko na Debiana Woody. Mam
na fc1 sendmaila +drweb (antywirus) + sasl2 do autoryzacji
zdalnego usera.Chcę zmienić to wszystko na woodego z postfixem +
.... No i tu właśnie pytanie do tych którzy mają debiana trochę
dłużej niżja;). Co proponujecie ? Najlepiej jak by się obyło bez
kompilacji , samym aptem dociągnąć.Z góry dzięki za info.

'The truth is out there'
amrul

No dobra. A komórkę masz? A na niej stare logo?
Stara tapeta? Stary dzwonek? - Zmień na najnowsze:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsms.wp.pl&sid=215