Re: Dźwięk w debian

On Fri, Jul 30, 2004 at 04:38:03PM +0200, Marcin Surowiec wrote:
> w jaki sposób skonfigurować dźwięk, jeśli mam płytę ECS K7VZA i zintegrowaną
> kartę dźwiękową VIA VT82C686 (chipset)

Przede wszystkim pochwal się, którego Debiana masz.
Woody? Sarge? Sid?

Pokaż wynik `cat /etc/debian_version`.

> Snd config nie działa, wiec o czym poczytać teraz?

O modułach, ich ładowaniu itp.
Spróbuj na początek wpisać jako root:

`modprobe via82cxxx_audio`

Jeśli to polecenie nie zwróci żadnych błędów to już wiesz, który sterownik
jest Ci potrzebny.

Możesz go dopisać do /etc/modules.
Możesz też powyższą operację uprościć używając modconf.

> nie chodzi mi o opis - bardziej byłbym wdzięczny za wskazanie poradnika.

Poradników szukamy na http://www.google.pl ;)

Tu masz dwa najbardziej popularne:
http://www.debianusers.pl
http://debian.linux.org.pl

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska