Re: apt-get ZNIKNAL CRONTAB

On Thu, Jul 29, 2004 at 10:38:04AM +0100, bieniu wrote:
> dzis dalem apt-get update
> pozniej apt-get dist-upgrade
>
> i oto wynik upgradu cron-a
>
> Setting up cron (3.0pl1-84) ...
> chgrp: cannot access `/usr/bin/crontab': No such file or directory
> dpkg: error processing cron (--configure):
>  subprocess post-installation script returned error exit status 1
> Errors were encountered while processing:
>  cron
>
> no masakre ... zniknal mi crontab ... hm czy ktos moze cos na ten temat
> wiecej powiedziec w sensie czy tez taka jazda w pakietach z SID-a ????

Już wiesz dlaczego nazywa się unstable ;)

Generalnie polecam pakiet apt-listbugs. Wyświetli Ci wszystkie krytyczne
błędy w pakietach, które aktualizujesz.
Błąd w cronie był zgłoszony już w nocy (bodajże koło 1) i mi się wyświetlił
więc Tobie dzisiaj też by się zapewne wyświetlił.

Jako, że takie błędy są naprawiane błyskawicznie, ale sama baza pakietów
nie jest odświeżana fafnaście razy dziennie, to polecam poszukanie
poprawionego pakietu w http://incoming.debian.org

http://incoming.debian.org/cron_3.0pl1-86_i386.deb

I ogólnie rzecz biorąc nie pytaj ludzi czy wiedzą na ten temat coś więcej
a sam się spróbuj dowiedzieć.
Jak już nie chcesz używać apt-listbugs to chociaż w przypadku gdy coś Ci
przestanie działać pierwsze co powinieneś zrobić to udać się pod adres
http://bugs.debian.org/<nazwapakietu>

Miałbyś *trzy* błędy na ten temat zawierające informacje jak poradzić sobie
z problemem zanim poprawka pojawi się w archiwum.

pozdr,
fEnIo
--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska