Re: TRIPWIRE prosba o pomoc

On Wed, 28 Jul 2004 10:54:58 +0200, Krzysztof Jastrzębski wrote

> Kiedyś zainstalowałem go na czystego woody zmieniając "na chwilę" na
> unstable w sources.
> Dociągnął sobie jakieś zależności i działa do dziś bez problemu [ nie
> wiem dlaczego :-) ]

> wszystkie
>
> Wiem, że niehonorowo polec w walce ale może używaj aide ?

:) no niebardzo interesje mnie rezygnowanie z walki ... pozatym czytalem
porownanie aidy z tripwire i jednak tripwire mnie bardziej przekonuje
chociazby tym ze zabezpiecza bazy haslami ...

jesli ktos zna rozwiazanie mojego problemu prosze odpisac ...

pozdro
bieniu